18.09.2009

kolaj




8 yorum:

nalan dedi ki...

bayram hediyesi olarak isteklerimi sıralıyorum,
- o kurabiyelerden en az 7 tane istiyorum
- beyaz mırnavı mıncıklamak istiyorum
- bon bon şekeri olarak o yaramazın burnunu ısırabilirim
- evde hala pembe domates olduğu için ondan aş ermiyorum :)
- sardunyalarla süslü bahçede bir nescafe içmek de fena olmaz diyorum.

sevgilerimle...
nalan

beste dedi ki...

bekleriz efendim adi ustunde seker bayrami dilekleriniz basimizin ustune:) niye 7 tane her gune bir tane olsun diyemi? Sevgiler

nalan dedi ki...

gözüm doymadı:)
her güne bir tane diye de bekletemem.mazallah birileri bulur yer. ben kutuyu açar açmaz hepsini süpürmeliyim.

beste dedi ki...

eh bir kutu yollamak farz oldu:)

nalan dedi ki...

:)
şaka vallahi şaka.
şımarayım dedim sadece :)
iyi bayramlar diliyorum.
sevgiler
nalan

beste dedi ki...

Nalancim son yorumuna onay varmistim ancak nedense yayinlanmamis biraz once blog ayarlarda gordum gecikme icin ozur. Sanada bayagi gec kalmis iyi bayramlar!

Yesim dedi ki...

Kedinin havada yakalanmis fotografi muhtesem.

beste dedi ki...

Tesekkurler ne yazik ki Leonardo'nun iskencelerine dayanamayip Leo'nun gozunun kenarini tirmaladi.Kocaman bahcesi olan ingiliz arkadasimin evine iltica etti:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin