4.01.2013

Fransiz gerilla fotograf sanatcisi JR


Gerilla bahcecilik ile sokaklar yesillendi, gerilla orgu ile suslendi simdi sirada gerilla sanati var. Bugun size JR'dan bahsetmek istiyorum. JR we sitesi icin tikhttp://www.jr-art.net/jr
TED konusmalari icin tik. Projelerine katilmak icin tik

Women are heroes-Kadinlar Kahramandir projesi-Savas, suc, tecavuz, politik veya dini fanatizmin oncelikli kurbanlari toplumda her zaman esas onemi olan kadinlara hakkini vermek icin kadinlarin yuz ve gozleri kocaman posterler halinde basilip fakir bolgelere kadinlarin en cok zorluk cektigi yerlerin duvarlarina asildi.
 Rio'nun tehlikeli bir semtinde baslayan bu proje icin tik.  
Bu yazi daha guzel yazilirmiydi yazilirdi elbet bu aralar siz beni idare edin ve kendiniz kesfedin:) 

7 yorum:

Seker Kedim dedi ki...

Sayende daha neler ogrenecegim bilmiyorum, resme ilk bakista birsey gormeyen ben sonralarda hadi yaaa super sesleri cikartmaya basladim.....

Unknown dedi ki...

Ne tesaduf, evvelsi gun okudum ben de bu konuyu.....al bende de hatlar calismiyo....optum ama, o hala saglam!

mine dedi ki...

fotoğrafa şöyle bir bakınca bana mı öyle geliyor diye biran kendimden şüphe etmedim değil çok hoş ve değişik teşekkürler

pelinpembesi dedi ki...

ben de daha önce görmüştüm bu projeyi.sanat karşısında şapka çıkarmamak imkansız. paylaşımın için teşekkürler bestecim..

Esin Bozdemir dedi ki...

Yaratıcı ve sıradış bir proje!..ilgi çekici daha ayrıntılı bakacağım verdiğin web.sitelerine besteciğim..

teşekkürler cnm..yeniden iyi yıllar, sağlıklı, neşeli güzel geçsin tüm yılın cnm..sevgilerimle...

nergis mevsimi dedi ki...

Ne güzel olmuş,İzmir'in tepelerinde ki evlere de yapılsa...Ne de olsa Kadınlar kahramandır projesi için epey kahramanımız ve epey acıklı hikayemiz var :(

Ozlemaki dedi ki...

Bestoşum muhteşem bir proje bu! Nergis'in dediği gibi İzmir'de yazık ki öyle çok bölge var ki bu çalışmanın yapılabileceği..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin