17.03.2010

nihayet internet


Nihayet internet geldi. Simdi paylasim zamani, arada bos durmadik bahcemizi olusturuyoruz. Zemin tas oldugundan toprak ekledik ancak bordur eklemek kolay olmadi.Tasi demir civilerle deldik, gordugunuz gibi Leonardo her eylemde on sirada:) 

Toprak tasirken!





Beraber menekseleri ve cuha ciceklerini ektik. Gerci arada cicekleri koparip "bak anne cicek topladim sana" diye geliyor ama alisacak bahce cicegi kavramina:) Alet edavatim henuz yok Leonardo icin aldigim bahce kitiyle calisiyoruz!



Gercek kedimiz gelene kadar benim seramikle idare edecegiz!









Evde ektigim tohumlarin bir kismi patlamaya basladi tam bir senlik. Sagdaki yabani menekse katmerli ve ic bayiltan bir kokusu var, keske kokuyu da ulastirabilsem inanamayacaksiniz guzelligine. Ustelik golge sever, kaprissiz, dogada agac kokleri etrafinda yetisir siir gibi bir cicek.Sans eseri yan bahceye muhtemelen kuslar tohumlarini getirmis ve bir ordu halindeler.




Ilk ogle yemegimiz, gunesli mis bir havada, blogda yer almayi haketti. Tipik fransiz baget, elma sarabi ve peynir:) Hala yerlesemedik yemekler daha cok atistirma seklinde geciyor!


Kamelyam ve cam onu menekselerim


Yukarida gordugunuz sirineler cabuk yapim tart, cok sukse yapti tarifini ekleyecegim.Detaylar daha sonra, sirada bahce kuslari ve komsu hayvanlar var, biraz fotograf biriksin diyorum yoksa cok ama cok heyecanliyim

25 yorum:

Unknown dedi ki...

ya gördünmü bak internetsiz dünya lanetli dünya:)

İlknur dedi ki...

Yeni eviniz hayirli ugurlu olsun. Hep hayalimdir mustakil bahceli bir evde oturmak toprakla ilglenmek onun icin cok ozendim resimlerden...

Anne ve Bebisi dedi ki...

off cok kiskaniyorum :P

Saglıklımutfak dedi ki...

Bestecim çok yoruldun eminim ama değmiştir. GÜLE GÜLE OTUR CANIM

yaban dedi ki...

her fotoğraf ama özellikle leo'nun toprak taşıdığı fotoğraf çok güzel.. toprakla haşır neşir büyüyecek, ne şanslı...

bilge dedi ki...

her şey doğal her şey harika görünüyor bende bahçem için bir sürü çiçek aldım bahçeme gidip ekeceğim..gönlünce yaşa yeni evinde ailenle birlikte..izmirden sevgiler...

beste dedi ki...

Kedi kafa-Aslinda internetsizlige alismistim yapacak cok isim oldugundan herhalde:) Allah basimizdan eksik etmesin!

Ilknur-Sorma benimde hep hayalimde o yuzden cok keyfim yerinde darisi basiniza:)

Anne ve Bebisi-Sizinde minik bir topraginiz var:) ama en kisa zamanda ev ve bahcenin birlestigi eve diyelim:)

Hilalland-Daha da bitmedi yavas yavas ne yapalim cok tesekkurler

Yaban-Bende cok seviniyorum oyle buyuyecegi icin bekleriz artik bahcemize:))

Bilge-Neler ekeceksiniz? oralara bahar nispeten daha erken geliyor yesillenmistir her yer bile. Cok tesekkurler size de sevgiler

Zeynep Gemalmaz Çelik dedi ki...

Beste'cim, Heyecanın hiç eksik olmasın. Ben bile senin adına heyecanlandım ki, seninkini hayal edemiyorum. Çok güzel günleriniz olsun yeni mekanınınızda. Sevgiler,

ruşyena dedi ki...

Bu post tadımlık olmuş. Tadı damağımda kaldı... :))
Bir an o boş sandalyede de ben olsaydım demedim değil... :))
Kolay gelsin hepinize...

ruşyena dedi ki...

Bu post tadımlık olmuş. Tadı damağımda kaldı... :))
Bir an o boş sandalyede de ben olsaydım demedim değil... :))
Kolay gelsin hepinize...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Güüle güle iyi günlerde oturun yeni evinizde,bizede bol bol günes yollayin lütfen olurmu? sanki sizin oralarda ayari biraz fazla gibi...

Netinize kavusmaniza ok sevindim,bende sizi düsündüm ogünden beri,yanlizliginizin yanlizligini cektim kendi kendime...

Kendinize iyi bakin,sevgilerle...

Selen dedi ki...

Herşey çok güzel görünüyor, fotoğraflardan huzur, mutluluk ve heyecan taşıyor. Güle güle oturun!

OiP dedi ki...

Güle güle oturun:) baharla birlikte taşınmanız harika oldu:) tam ekim dikim zamanı...

Açalya dedi ki...

Eşin ne kadar mutlu görünüyor, hepinizden hevesli gibi bahçe işlerine. O masadaki halin, Food Network'ten fırlamış gibi.
Tartın tarifini dörtgözle bekliyorum.

OiP dedi ki...

Doyamadım, bida geldim bakmaya!! :O
çok şekersiniz, çizgi film gibi. mutluluk aşılıyor şu halleriniz. (nazar değmesin maşallah)

Yesim dedi ki...

Super gorunuyor hersey, her calisma ve urunu. Bu yerlesememis haliniz ise yerlesmis hali dort gozle bekliyoruz :)

minimalist dedi ki...

hoşgeldin o zaman...yokluğun hissediliyordu. Buarada resimde çok hoş çıkmışsın; ambiansda süper!

nevin dedi ki...

Beste'cim, sukur kavusturana. Valla sen yokken hep bi sey eksik.. Sana gercekten MASALLAH!!! tu..tuu :))Nazarlara gelme insallahhhhh...

Yelish dedi ki...

Beste , bayiliyorum sana !

Adsız dedi ki...

Çiçekler bahça ev herşey mükemmel olmuş. Bitki ve çiçeklerin hastası olarak bittim o görüntülere.
Mutlu ve huzurlu yaşarsınız insallah ;)
Sevgiler
A.B

beste dedi ki...

Zeynep-bekleriz bu taraflara sonuclari gormeye:)

Rusen-Cok tesekkurler

Serpil-Yok be canim tam tersi gunes o kadar az aciyorki bu yuzden degerini bilip atiyoruz kendimizi disari:))

Selen-Sagolasin Selen

OIP-Benide cizsene OIP cok tesekkurler

Acalya-Evet umdugumdan iyi performansi :) Tesekkurler ne hos iltifat tart bir dahaki postta:)

OIP-Nazar boncugu koyduk o kadar :))

Calanon-Harbi yerlesemedik bugun 25 kitap kutusu actim!!!

Minimalist-Cok tesekkurler bortu bocek iste:))

Nevinim-Koyduk nazar boncugunu birseycikler olmaz merak etme:)))sagolosun canim

Yelish-Canim benim cok sagol yahu ruhum oksana oksana pamuk gibi oldu:))

RRH-Bu is hakikaten hastalik simdi yedigim herseyin tohumunu topluyorum ekmek uzere:)) cok tesekkurler sevgiler

laleninbahcesi dedi ki...

ne güzel siz bir çoğumuzun hayali olupda denemeye korktuğu bir şeyi yapıyorsunuz. Yeni evinizde güle güle oturun...

beste dedi ki...

Laleninbahcesi-Merhabalar, cok tesekkurler :)

Mimosa Café dedi ki...

bestecim hosgeldin internetin hayirli olsun. hersey bir harika. devamini 4 goz bekliyoz :) optum seni.

Meral Erdoğan dedi ki...

sevgili beste, balkonum icin ilham aliyorum sizden :) ben de bugun balkon icin aldigim bitkilerle ugrastim :) keske gunes biraz gosterse artik yuzunu...

yine cok guzel her sey :)

cok sevgiler,

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin