29.08.2009

Leonardo'nun Paris menüleri, Okullu olma hali











3 yıl 4 aylık oğlum büyümüş hangi restorana gitsek önüne gelenleri afiyetle yedi. Yanımızda özel yemek taşıdığımız günler çok gerilerde kaldı artık hayat daha kolay.

Salı günü Cherbourg'a dönüyoruz, perşembe minik oğlum okula başlıyor, benim gözyaşlarım bu dönüm noktası için şimdiden hazır. Artık hayatı bensiz öğrenecek minik kuşum, yolun açık olsun oğlum...

Sakura Japon Restoranı
Miso çorbası yosunlu,tofulu,
Susamlı ince kıyılmıs Çin marulu salatası,
Yakitori minik bambu şişlere dizilmis japon kebapları,
Sushi Californian Roll (çig balık icermediğinden huzursuz olmadım.)

Rajasthan Hint Restoranı
Pakora körili una bulanarak kızartılmış patates ve sogan halkaları
Naan peynirli yassı ekmek
Raita salatalık, havuç ve kimyonlu yoğurt
Tavuk köri baharatlı bu diyerek yüzünü buruştura buruştura yedi
Paliq Paneer peynirli, baharatlı, hindistan cevizi sütlü ıspanak
Tavuk korma kremalı bademli tavuk
Halwa (helva) safranlı, hindistan cevizli bir çeşit irmik helvası

Jambo Afrika restoranı
Zanzibar usulü samosa sebzeli üçgen börek
Tanzanya usulü hindistan cevizi sütlü kalamar
Ruanda usulü tatlı patatesli et yahnisi

5 yorum:

Tijen dedi ki...

Doğumgünü ne zaman bu yakışıklının Beste? Galiba Maya'cığımla çok yakınlar. 23 Nisan 2006 bizimki. Ah o da herşeyi yemeye başlasa. Çok seçici. Bir de akıllı bücür, şunu ye bunu ye deyince "büyüyünce yiyeceğim" deyiveriyor. Ah ne yapacağız biz bu miniklerle?

beste dedi ki...

1 Mayis 2006 dogumlu Maya 23 gun buyuk Leo'dan:) Leo bana benziyor yemek konusunda cesit seviyor ancak oda her turlu peyniri ve sutu reddediyor yeterli kalsiyum alamiyor diye uzuluyorum. Brokoli, havuc filan seviyorda ordan kalsiyum aliyor ama yeter mi bilmiyorum. Mucize bu minikler kesinlikle hayati guzellestiriyorlar.

La Madame Chapeau dedi ki...

Beste merhaba,

Kahveli likörlü, 2008 Ağustos tarihli yazıma, 2009 Haziran'da bıraktığın yorumun farkına az evvel vardım!

Ne zaman onayladım yorumu; anımsamıyorum bile.

Çok şaşırdım! Kapı altından atılmış bir not bulmuş gibi heyecanlandım! :))))

O fotoğraftaki şarabın üreticisi Yazgan idi...

Bilgi, umarım, hala işe yarıyordur.

Sevgiler,
Banu

Narince dedi ki...

Bizimkilerin ikisi de okula başlarken salya sümük ağladıydım. Ne güzel mutlulular bunlar, onlarla geçirdiğimiz her an değerli, hem de çok! Öyle hızla akıyor ki zaman, bir bakıyorsun her şeyi yer olmuşlar, daha az hastalanır olmuşlar, arkadaşlarına gider olmuşlar...

beste dedi ki...

her etapta benim gozyaslari hazir insan inanamiyor buyudugune :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin